Friday, April 20, 2012

Athan Umpama Time Keeper



Assalamualaikum wbt @ salam sejahtera kawan2 smua ...?
heee aku nie klau bab solat slalu lambat al maklum la bz(err aku bkn nk kejar dunia jer taw! :D)
nie aku ade guna software nie skrang .. Installation senang jer tak rumit heheh ...
ikot step by step ok?
tiap kali masuk waktu solat scara auto ia akan azan ...




Interface software nie...

SILA IKUT LANGKAH DI BAWAH


P/S: Klau korang nak ful service byr la k? heheh aku pakai basic jer sebab aku nie skolah menengah lagi hee  :D

Double klik software yang korang download tadi.


klik next


klik next

klik ok


Tunggu sampai siap install.

Klik finish.




Klik ok


Pilih bahasa >> 0k



1. Korang boleh pilih azan.
2.Lokasi yang korang pilih tadi.
3 tengok sendiri heheh.
4. Supaya jadi macam kat bawah nie. Sreen kecik. 
Klik kat compact view






Dah siap :D ...
share ok? moga2 korang pon dapat pahala di akhirat :D


No comments: